Az a hibás, az a hibás laptop...

MIT KELL TARTALMAZNI EGY HIBÁS LAPTOP JAVÍTÁSÁT KÉRŐ MEGRENDELŐ LEVÉLNEK?

 

Valószínűleg a szerviz már indulásakor,- előre nyomtatott megrendelőlapot kínál az érdeklődőknek, amelyet a cég honlapjáról kell letölteni, és oda visszaküldeni. Ezzel megkötik a megrendelőben bujkáló értékes gondolatok világra jöttét, amolyan „Ember tragédiájából" ismert, széklábfaragó Michelangelót csinálnak belőle. Ennek elkerülésére bocsájtja alapítványom rendelkezésre a szabadon formálható, kreativitást fejlesztő, megrendelőlap-mintánkat.

Fontos a cégvezetés megszólítása olyan formán, hogy kiolvasható legyen belőle az alázat, amivel föltekintünk a témában vélhetően páratlan szaktudással rendelkező vezetőre. Jól jöhet az még később nekünk! Egy példa:

MÉLYEN TISZTELT SZERVÍZVEZETŐ FŐMÉRNÖK ÚR!

ILLETÉKES MINISZTÉRIUMI, BIZALMAS KÖRÖKBŐL ÉRTESÜLTEM MAGAS SZAKTUDÁST IGÉNYLŐ MUNKÁIRÓL, MELYEK GYAKRAN KÜLFÖLDRE, EGYETEMI ELŐADÁSOKRA, ORSZÁGOS JELLEGŰ LÉTESÍTMÉNYEK FEJLESZTÉSÉBEN VALÓ SZAKÉRTÉSRE SZÓLÍTJÁK ÖNT! ÍGY TELJES BIZONYTALANSÁGBAN VAGYOK, HOGY KAPHATOK-E A SORSTÓL EGY ESÉLYT, - REMÉLHETEM-E, HOGY AZ ÖN SZEMÉBEN NYILVÁN NYAMVADT, JELENTÉKTELEN LÉGYPISZOKNAK TEKINTETT, MEGBETEGEDETT LAPTOPOMAT MEGVIZSGÁLNÁ, ÉS VÉLEMÉNYT ALKOTNA, - VAJON MEGGYÓGYÍTHATÓ-E, VAGY ÉLETÉT A VESZÉLYES HULLADÉKOK TEMETŐJÉBEN KELL BEFEJEZNIE. AMENNYIBEN VÁLASZA A BIBLIAI FÖLFELÉ SZÁLLÓ FÜSTHÖZ VALÓ HASONLATTAL  ÉLVE KEDVEZŐ, ÚGY KÉRNÉM, AZ ILYENKOR SZÜKSÉGES BÜROKRATIKUS IRATOK ELKÉSZÍTÉSE UTÁN MAGASAN KVALIFIKÁLT ALKALMAZOTTJAI KÖZÜL AZ EGYIKNEK JAVÍTÁSRA KIADNI SZÍVESKEDJÉK!

Valószínűleg a bevezetőben feltételezett elfoglaltságból csak annyi az igaz, hogy gyakran elmegy a szervizből magánügyeit - például elmaradt csekkek befizetését - intézni a postára, vagy, - hogy a legújabb digitális fejlesztések újdonságait is megismerje, - a nagy műszaki áruházakat becserkészni - hogy így tapasztalatokat szerezve, nyugodtan kijelenthesse: hülye? ...az már nem vagyok! A gyakorlat azt mutatja, hogy eddig még senki sem kért helyreigazítást, csak a feleségek panaszkodnak, hogy a büszkeségtől feszülő mellényekről lepattanó gombokat nekik kell felvarrni!
Ezután következhet az alapadatok, a laptop műszaki paramétereinek és összetevőinek megadása!

XY MODEL, SORSZÁM, PROCESSZOR, GRAFIKUS KÁRTYA, OP. RENDSZER

Nagyon tanácsos ezeket az adatokat a laptophoz mellékelt műszaki leírásból kimásolni, - mert   a hozzánemértést bizonyító elírások, mint például processzor helyett pesszáriumot, vagy professzort, RAM helyett rumot írni, olyan lemoshatatlan, országszerte széles körben ismertté váló szégyenfoltot hagynak a megrendelőn, amelyet haláláig, vagy még annál tovább is viselnie kell.

 

A BETEGSÉG KITÖRÉSÉNEK ISMERTETÉSE ÉS LEÍRÁSA:

A hibajelenség leírásakor ne szabjunk határt a fantáziánknak! Ennek úgy kell sikerülnie, hogy a szakember az elolvasása után erős késztetést érezzen a javítás azonnali elkezdéséhez. Ne rontsuk el a kedvét azzal, hogy a merevlemez tartalmának megőrzését kérjük tőle, zutty, kitörölheti!
Ezután hízelegjünk, könyörögjünk, és kérjük a géppel szemben elkövetett bűnünk alól való felmentést! Ehhez ajánlatos az alábbi szöveg beemelése a megrendelésbe:

A MEGHIBÁSODÁST OLYAN SÚLYOSNAK TALÁLTAM, HOGY MEGOLDÁSÁRA MINDENKÉPP EGY OLYAN MEGBÍZHATÓ, JÓL MŰSZEREZETT ÉS KIVÁLLÓAN KÉPZETT SZAKEMBER-GÁRDÁVAL RENDELKEZŐ SZERVIZT KERESTEM, MINT AMILYEM AZ ÖNÖKÉ!

KIEGÉSZÍTŐK

Soha nem árt egy kis szánalomkeltés. Lássunk erre is példát!

KÉREM, SEGÍTSENEK KI A BAJBÓL, ÉS RÖVID HATÁRIDŐ VÁLLALÁSÁVAL JAVÍTSÁK MEG A LAPTOPOMAT!

vagy

MESSZIRŐL JÖVÖK ÖNÖKHÖZ, NEM SZERETNÉK 2X FORDULNI. EZÉRT KÉREM, JELÖLJÉK MEG, HOGY A PIZSAMÁN ÉS A FOGKEFÉN KÍVÜL MIT HOZZAK MÉG MAGAMMAL, ÉS  HÁNY NAP FIZETÉS NÉLKÜLI SZABADSÁGOT KELL KIVENNI, HA KI AKAROM VÁRNI A GÉP MEGJAVÍTÁSÁT!

KÖLTSÉGEK

A kezükben tartott tájékoztató ingyenes, helytelen használatából eredő károkért az alapítvány semminemű felelőséget nem vállal!
A remény hal meg utoljára! Fontos a költségek megismerése, mert ennek hiányában könnyen olyan helyzetbe kerülhet a páciens, hogy igénybe kell vennie a TV-ben reklámozott, házhoz jövő bank szolgáltatásait, hogy laptopját kiválthassa. Esetleg ebből a pénzből már megéri inkább egy újat venni. Ennek kiválasztását bízzuk egy nagyobb szakboltra. Az alkalmazandó mintaszöveg:
KÉRNÉK ÁRAJÁNLATOT A VÁRHATÓ KÖLTSÉGEKRŐL! MIELŐBBI VISSZAJELZÉSÜK REMÉNYÉBEN MARADOK TISZTELETTEL 

N. N.

A tájékoztatót minden EU-s, Állami- és Közigazgatási támogatás nélkül készítette a „NEVESS EGY PICÍÍÍÍÍÍT" Alapítvány. Igazgató: Andy Jazz. Kérjük, mosolyával támogassa az intézményt!          

 


Vissza a főoldalra
Hozzászólások:
Eliza Beth
#6. 2014. november 9. 08:17
Andy, drága, úgy hallottam, most te estél bele ebbe a cseberbe... Remélem, a teljes siker érdekében használtad az űrlapokat!
andor
#5. 2012. február 15. 08:24
Köszönöm a mosoly-támogatást! Andy
Eliza Beth
#4. 2012. február 14. 15:19
És mit küldenél nekik? Jó szakembert vagy kényszerzubbonyt? :-))))
előzmény: Balage hozzászólása, 2012. február 14. 13:10
Balage
#3. 2012. február 14. 13:10
Megmosolyogtattál, főleg, hogy ilyen munkakörben mozgok :D
Nekem is írhatnának ilyen szépen...
Báró von Shenczky
#2. 2012. február 14. 09:56
Én támogatom, bár mosolyom ironikus. :)
Hozzászóláshoz jelentkezz be!