Játék segít abban, hogy ne csapjanak be a reklámok

 

 

A fogyasztói tudatosság és a gazdasági versenyterület témakörében indított edukatív játékot immáron másodjára Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra Teszt néven a DUE Médiahálózat. A teszt nemcsak játék, hanem segítséget is nyújt a mindennapokban, mi több, nyerni is lehet vele.

 

A hétköznapokban már sokan találkozhattak megtévesztő hirdetésekkel, összehasonlító tiltott reklámokkal, tisztességtelen webáruházi ajánlatokkal. A Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra Teszt segít az ilyen jellegű csalások kivédésében, és még nyerni is lehet vele Az edukatív, szórakoztató tesztet bárki kitöltheti nagyjából 10 perc alatt a www.versenyteszt.hu oldalon, de a nyereményjátékban csak a 14-24 éves kor közöttiek vehetnek részt. 

Az online teszt számítógépen és okostelefonon is kitölthető egészen december 5-ig. Ezt követően december 6-án a szervezők jutalomsorsolást rendeznek azok között, akik regisztráltak a játékba, megfelelnek a korosztályi kritériumnak és végig kitöltötték az edukatív tesztet. A fődíj egy 60 ezer forint értékű, műszaki cikkre beváltható ajándékutalvány.

A tesztet a DUE Médiahálózat készítette a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával.

 

Legolvasottabb cikkek