Fenntartható repülőgépvontatót tesztel a KLM


A KLM május végén csatlakozott ahhoz a Schiphol repülőtéren végzett teszthez, melynek során egy új, fenntartható repülőgépvontatási módszert vizsgálnak. A forradalmi Taxibot egy hibrid meghajtású vontató, ami a hagyományos társaival ellentétben anélkül képes teli gépeket elvontatni a kifutóhoz, hogy a gépnek be kellene indítania a hajtóműveit. A tervek szerint így 50-85%-kal csökkenhet a vontatások üzemanyagszükséglete. A Schiphol repülőtér a KLM, a Transavia és a Corendon társaságoknak tette lehetővé a Taxibot használatát, hogy azok közösen dolgozzanak egy fenntarthatóbb vontatási módszer kialakításán.  Kedves Kolléga! A KLM május végén csatlakozott ahhoz a Schiphol repülőtéren végzett teszthez, melynek során egy új, fenntartható repülőgépvontatási módszert vizsgálnak. A forradalmi Taxibot egy hibrid meghajtású vontató, ami a hagyományos társaival ellentétben anélkül képes teli gépeket elvontatni a kifutóhoz, hogy a gépnek be kellene indítania a hajtóműveit. A tervek szerint így 50-85%-kal csökkenhet a vontatások üzemanyagszükséglete. A Schiphol repülőtér a KLM, a Transavia és a Corendon társaságoknak tette lehetővé a Taxibot használatát, hogy azok közösen dolgozzanak egy fenntarthatóbb vontatási módszer kialakításán. További információt a levél alján letölthető sajtóanyagban talál. Képeket a hírhez az alábbi linken tud letölteni: https://clicks.prowly.com/c/c1A/J1_/Y2I-keeaebquRU_uBh3gv3/mZW/LJS/F/4b03de88 (https://clicks.prowly.com/c/c1A/J19/Y2I-keeaebquRU_uBh3gv3/mZW/LJS/F/5603caff)  Amennyiben a továbbiakban nem szeretne értesülni a KLM híreiről, kérem, jelezze válaszban! Üdvözlettel:
Reisz Soma Fenntartható repülőgépvontatót tesztel a KLM   A KLM május végén csatlakozott ahhoz a Schiphol repülőtéren végzett teszthez, melynek során egy új, fenntartható repülőgépvontatási módszert vizsgálnak. A forradalmi Taxibot egy hibrid meghajtású vontató, ami a hagyományos társaival ellentétben anélkül képes teli gépeket elvontatni a kifutóhoz, hogy a gépnek be kellene indítania a hajtóműveit. A tervek szerint így 50-85%-kal csökkenhet a vontatások üzemanyagszükséglete. A Schiphol repülőtér a KLM, a Transavia és a Corendon társaságoknak tette lehetővé a Taxibot használatát, hogy azok közösen dolgozzanak egy fenntarthatóbb vontatási módszer kialakításán.   A május 27-én végzett teszt során a KLM egyik üres Boeing 737-esét vontatta a kifutóhoz a Taxibot. „Meg szeretnénk vizsgálni, milyen mértékben csökkenthetjük a szén-dioxid-kibácsátást, hogy mennyi ideig tart a vontatás, és hogy mennyire tudjuk kímélni a repülőgépek hajtóműeit a Taxibot segítségével - mondta el Jeroen Jaartsveld, a KLM projektmenedzsere. „Kíváncsiak vagyunk, miként intergrálható a fenntartható vontatás a Schiphol repülőtér mindennapi működésébe."   Repülj felelősen!   A KLM az előző évben indított „Repülj felelősen!" kezdeményezésében a vontatás során keletkező szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére is vállalást tett. Ez is hozzájárul majd az elhatározáshoz, miszerint a légitársaság 15%-kal csökkenti szén-dioxid-kibocsátását a 2005-ös szinthez viszonyítva.   A KLM-ről A KLM az elmúlt 100 évben úttörő szerepet töltött be a légitársaságok között, és a legrégebbi légitársaság, ami még mindig a saját nevén működik. A KLM célja, hogy a legügyfélközpontúbb, leginnovatívabb és leghatékonyabb európai légitársaság legyen. A KLM 2018-ban 34,1 millió utast szállított, 162 desztinációra összesen 214 géppel. A vállalat összesen 33 000 embert alkalmaz világszerte. A KLM összeköti Hollandiát a világ legnagyobb gazdasági régióival. A KLM lesz a világon az első légitársaság, amely idén a 100. évfordulóját ünnepli. A KLM is tagja a globális, 20 tagú SkyTeam Szövetségnek, amelynek 1763 országban összesen 1063 célállomással rendelkezik.

Legolvasottabb cikkek